fredag 27. april 2007

Kjøkkendetaljer

Huset jeg bor i er et sveitserhus fra 1916, hvor vi (mannen min og meg) har gjort utrolig mye gjennom 11 års restaurering. Dessverre har det vært svært lite å ta vare på av det gamle. Kjøkkenet er et av de rommene som skal pusses opp på nytt om et par år. Da kommer vi til å endevende alt, legge nytt gulv, panel på veggene, samt ny kjøkkeinnredning. Men foreløpig klarer vi oss med det gamle 60-talle Noremakjøkkenet og malt strie på veggene. Her ser dere noen detaljer fra kjøkkenet vårt. Denne hylla og de fleste tingene ble kjøpt i fjor høst i Vikingskipet på Hamar. Har tenkt å ha et pyntehåndkle også til variasjon. Alltid likt så godt slike pyntehåndklen, men må finne det rette først. Radioen er ikke verdens mest estetiske, men veldig greit å ha en radio på kjøkkenet når man smører matpakka om morgenen!









Her kommer et bilde fra andre enden av kjøkkenet. En annen hylle med annet "stæsj". Synes disse absolutt er med og skaper stemning på kjøkkenet vårt.










Dette brettet kjøpte jeg i Kjøbenhavn i fjor. En del veninner av meg drar årlig på tur dit om våren. Skal dit i begynnelsen av juni i år. Gleder meg! Så mye koselig interiør å få kjøpt!!! For ikke å snakke om blomsterbutikkene! Det bugner med blomster, rimelig og mange utrolig vakre! Vi drar til en fast blomsterbutikk i Lyngby utenfor Kjøbenhavn (mange andre fine forretninger der også), og det er så jeg får hjertebank bare ved synes av alle de skjønne blomstene, både i snitt og potter. Blir herlig å komme dit igjen!


1 kommentar:

ahmed sa...

تعد المؤسسة من أفضل مؤسسات نقل الأثاث والتي تقوم بتقديم جميع الخدمات المخصصة بها بأرخص الأثمان وهي من المؤسسات الرائدة والمميزة في ميدان نقل الأثاث والأثاث، وتعمل المؤسسة على مدار اليوم كاملاً عن طريق استخدام جميع معدات الرفع التي تعاون على رفع جميع الأثاث والأشياء التي تستعمل في نقل العفش والعفش من موضعه إلى مقر أخر.
شركة نقل عفش
شركة نقل عفش من الرياض الى الاردن
شركة نقل اثاث من الرياض الى الاردن
شركة نقل عفش ببريدة