onsdag 17. juni 2015

Epletreblomstring

Synet av våre gamle, krokete epletrær i blomst betar meg hvert eneste år. Jeg synes det er like vakkert og stas med disse trærne år etter år. Treet nedenfor uthuset synes jeg var aller finest i år, og synet måtte bare foreviges i rikt monn. Om få dager er denne epoken i hagen over for denne gang, bare noen få epleblomster pryder fremdeles knudrete eplegrener i skrivende stund. Men her er i hvert fall hvordan det så ut for få dager siden.
 
 
















 


Jeg er i hagen i hver en ledig stund om dagen. Til helgen får jeg nemlig storslått hagebesøk da Rælingen Hagelag kommer på hagevandring på Godager. De siste dagene må derfor hobbygartneren svinge seg rundt og prøve å få bukt med det meste av vassarven og annet ugress som også spruter opp sammen med god vekst i staudebedet. Jeg skal få tatt noen bilder, for nå begynner hagen å vise seg frem fra godsiden.


Ha det fint så lenge!

Klem Trine

1 kommentar:

Merethe sa...

Nydelige bilder du viser Trine. Plassen deres er så vakker og fortjener virkelig å vises frem.
Det er deilig å ha en hage å sulle i! klem Merethe