søndag 9. desember 2012

2. søndag i advent

 Jeg har fått pynetet det meste av huset til jul og særlig i allrommet har julen fått skikkelig tak. Det er så koselig å pynte tidlig og kunne glede seg hele desember over julestemningen det gir.

I dag er det 2. søndagen i advent, og lysene i adventstaken på langbordet ble tent til søndagsfrokosten.





 
Viser dere litt mer fra allrommet om få dager. Vi skal snart på kino nå sammen med en annen vennefamilie. Gleder meg til å se "Reisen til julestjernen". Tenker nok at julestemningen ikke daler akkurat.....
 
Ha en fin søndag i advent!

Klem Trine

7 kommentarer:

Hulda sa...

Dette var koselig. Flott og lun stemning. Likte så godt staken din også. Her pyntes det litt etterhvert, liker å vente med noe til nærmere jul.

Pauline sa...

Ååå, så koselig pyntet, likte spesielt godt adventsstaken din! ♥

Kos deg videre i adventstida! :-)

Inger Marie sa...

Kjempefin julestemning hos deg:)
Og se reisen til julestjernen gir jo max stemning:)
Ønsker deg en fin kveld:))

MarJE sa...

Koselig stemning hos deg :))

Kos deg masse med filmen...det blir nok litt av ei stemning etter den :)

Nyt kvelden.

liven sa...

Hei Trine
Tenker du koser deg med å stelle istand jul på all-rommet....det fantastisk flotte som du har :)
Jeg vil gjerne se :)
Ønsker deg fine desemberdager....og tenker filmen svarte til forventningene :)
klem fra meg!

liven sa...

Hei Trine
Tenker du koser deg med å stelle istand jul på all-rommet....det fantastisk flotte som du har :)
Jeg vil gjerne se :)
Ønsker deg fine desemberdager....og tenker filmen svarte til forventningene :)
klem fra meg!

Monica fra Koseleg sa...

Koselege Bilder Trine. Liker så godt stemninga i huset: enkelt, jordnært, ekte, lunt og koseleg!
Eg har også sett "Reisen til Julestjernen" Kjempekoseleg synest eg. No har endeleg snøven lagt seg ute og i dag har vi pynta peparkaker. I morgon har eg fri då skal eg bake Gløggbrød og Lussekattar, samt vaske og pynte litt- tenker det vert eit innlegg på bloggen også. Gledar meg!
Takk for koseleg kommentar på min blogg.
Klem