mandag 24. desember 2012

Julemorgen

God jul i stua!
Julemorgenen er her og juletreet står der  med lys, julekuler og søte, heklede hjerter etter min mormor. Man har deilig og forventningsfull stemning i brystet, ungene koser seg allerede med julefilmer, klementiner og sjokolade - ja, jeg også  :-)
Ute laver julesnøen ned.
Kjenner meg takknemlig for at jeg har det så godt.
 


Jeg er så glad hver julekveld, for da ble Jesus født.
Da lyste stjernen som en sol,
og engler sang så søtt.

Ha en nydelig julefeiring alle sammen!



Juleklem fra Trine

7 kommentarer:

Hulda sa...

Så koselig i stua hos deg, et nydelig juletre. Ser så nostalgisk og fint ut hos deg. Likte speilet ved siden av juletreet også.

Fint å lese at du også tenker på grunnen til at vi feirer jul. :)

God Jul til deg fra meg!

Hulda sa...

Glemte å kommentere døra, så flotte vinduer i den. Et vakkert hus dere har, det er sikkert. :)

MarJE sa...

Koselig og fint juletre. Hekla hjerta var kjempefine. Kjekt med pynt frå mormora si.

God Jul til deg.

Anonym sa...

.Vakkert hos deg, Trine. God jul!

liven sa...

Stemningsfullt hos deg Trine :)
Ønsker min gode bloggvenninne en koselig romjul!
Klem fra meg :)

Merethe sa...

God romjul Trine. Vakkert pyntet hos dere. Og slike heklehjerter har jeg etter min gamle tante som bodde mye hos oss da vi var små. Hun leste ofte bibelfortellinger for oss ungene. Gode minner om julens herlige innhold. Klemmer Merethe

Unknown sa...

Nydelige bilder!!

God romjul:)
Klem Linda